Submerk (stijlvak 2)

stijlvak kwadrant 2

Communiceer je vanuit een specifiek strategisch product of dienst van het merk Mondriaan die reputatiewaarde aan het merk toevoegt? Dan mag je gebruikmaken van een submerk uit Stijlvak 2. Het betreft een strategisch product of dienst die:

  • zeer belangrijk is om de maatschappelijke relevantie van Mondriaan beter herkenbaar te maken;
  • het merk ROC Mondriaan met extra waarde laden.

Denk bijvoorbeeld aan het Techniek Innovatie Huis, Begeleiding, Advies en Schakeltrajecten en het Centrum voor Innovatief Vakmanschap. 

De keuze voor het gebruik van een submerk maak je altijd in overleg met de dienst Marketing en Communicatie. 

Uitgangspunten

Alle huisstijlregels gelden, uitzonderingen:

  • Submerk wordt geplaatst in de stempel, kijk hier voor de richtlijnen 
  • De accentvorm is altijd wit (en valt hiermee dus weg)

voorbeeld van toepassing huisstijl in vak 2